Skip to content

Edukacija iz psihodrame za rad s djecom i mladima

EDUKACIJA IZ DJEČJE I ADOLESCENTNE PSIHODRAMSKE PSIHOTERAPIJE

Ovaj program odobren je kao program posebnog dodatnog obrazovanja za rad s djecom i adolescentima od strane Hrvatske komore psihoterapeuta za psihoterapeute i savjetodavne terapeute kako bi ostvarili pravo na obavljanje djelatnosti psihoterapije za djecu i mlade.

Edukacija je strukturirana kroz 20 modula (19 dvodnevnih radionica koji se održavaju vikendom – subotom od 9 do 18 i nedjelju od 9 do 16. te završni četverodnevni intenziv), raspoređenih na 10 modula godišnje.

Naš model dječje psihodrame sastoji se od klasične morenovske psihodrame, sociodrame i sociometrije prilagođene za individualni i grupni rad s djecom i mladima, integrirane s modalitetima dječjih psihodramskih škola kao što su dječja psihodrama francusko – mađarske škole psihodrame Hanne Kende, njemačke škole grupne terapije s djecom Alfonsa Aichingera, Therapeutic Spiral Model-a (TSM) rada s traumom, obogaćenih tehnikama drugih psihoterapijskih pravaca te suvremenom teorijom privrženosti, interpersonalne neurobiologije i neuroznanosti.

Obzirom da se model naše edukacije temelji na psihodrami, za stručnjake koji do sada nisu imali iskustva s psihodramom, organizirat ćemo mini edukaciju iz psihodrame kako bi se upoznali s osnovnim postavkama psihodramskog pristupa. Mini edukacija se sastoji od 3 vikend modula:

  • Elementi, setting i struktura psihodrame
  • Tehnike psihodrame
  • Psihodramske uloge

Osim edukacijskih modula, edukanti su obavezni proći i određeni broj sati osobne psihoterapije i supervizije kako bi zadovoljili program dodatnog obrazovanja za rad s djecom i mladima Hrvatske komore psihoterapeuta.

Cijena vikend modula je 175 € , intenziv od 4 dana je 350 €.

Cijena edukacije (19 modula + intenziv) iznosi 3675 €. (U cijenu nisu uključeni sati osobne psihoterapije, supervizije i mini edukacije iz psihodrame)

Uvjet za upis dvogodišnju edukaciju iz integrativne dječje psihodrame:

  • edukanti završne godine ili završena četverogodišnja psihoterapijska edukacija
  • selekcijski postupak s voditeljima edukacije

Elementi edukacije i minimalna satnica dvogodišnjeg programa

  • Osobna psihoterapija – 35 sati
  • Metodologija – 445 sati
  • Supervizija – 60 sati
  • Neposredni rad s klijentima – praksa – 200 sati
  • Sudjelovanje na radionicama, kongresima i događanjima vezanim za dječju psihoterapiju – 100 sati

Ukupno: 840 sati

Program specijalizacije:

Prva godina

  • Dječja psihodrama – Značaj scenskog prikaza i dramatizacije u dječjoj psihoterapiji, osnovni principi rada u dječjoj psihodrami
  • Kreativne tehnike u dječjoj psihodrami i jezik simbola
  • Teorije razvoja ličnosti i psihoterapija djece i mladih
  • Emocije, regulacija i samoregulacija
  • Priprema i formiranje grupe
  • Specifičnosti sociometrije i sociodrame u radu s djecom i adolescentima
  • Uloge voditelja/terapeuta
  • Utjecaj motivacijskih snaga u strukturiranju ponašanja
  • Suradnja s roditeljima
  • Godišnji feedback

Druga godina – klinički seminari i supervizija

  • Teorija privrženosti u integrativnoj dječjoj psihodrami
  • Teorija objektnih odnosa u integrativnoj dječjoj psihodrami
  • Individualna psihodrama
  • Trauma i integrativna dječja psihodrama
  • Klinički seminar: Razvojni poremećaji
  • Klinički seminar: Poremećaji ponašanja i emocionalni poremećaji u dječjoj dobi
  • Klinički seminar: Poremećaji ponašanja i emocionalni poremećaji u adolescenciji
  • Klinički seminar: Poremećaji hranjenja i ovisnosti
  • Integracija psihodrame i drugih modaliteta u radu s djecom i adolescentima
  • Završni Intenziv – 4 dana

 

Za sve informacije i dodatne upite obratite nam se na info@centar-psihodrama.hr

Proširite ovu vijest i vidimo se na edukaciji!

 

Edukacijski tim

Ivana Jurić, psihoterapeut u privatnoj praksi (ECP), psiholog, trener i supervizor u Centru za psihodramu i Udruzi za dječju integrativnu psihoterapiju, praktičar transgeneracijske psihoterapije (educirana u Anne Ancelin Schutzenberger međunarodnoj školi transgeneracijske psihoterapije). Jedna je od su-osnivača Centra za psihodramu (stručno udruženje osnovano s ciljem promoviranja, razvijanja i usavršavanja psihodrame kao psihoterapijske i edukativne metode u Republici Hrvatskoj). Ivana svakodnevno radi s djecom, adolescentima i odraslim osobama, individualno i u grupi; najviše iskustva stekla je u psihoterapiji poremećaja hranjenja, trauma, anksioznosti, razvojnih trauma te gubitaka. Do sada je vodila brojne radionice i edukacije iz psihodrame i transgeneracijske psihoterapije u Hrvatskoj, te s entuzijazmom pokreće novu edukaciju iz “dječje psihodrame” za koju vjeruje da će osposobiti niz stručnjaka usmjerenih na rad s djecom i mladima, pomoći im da obogate svoju praksu nizom kreativnih tehnika koje će olakšati pristup mladim korisnicima od predškolske dobi do adolescencije.

Damir Miholić docent je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Nositelj je više kolegija u okviru preddiplomskog i diplomskog studija. Doktorirao je u prosincu 2011. godine. Zvanje psihodramskog terapeuta i licencu ECP (European Certificate for Psychotherapy) stekao je 2010. godine nakon edukacije Instituta za psihodramu iz Beograda. Autor je i koautor više znanstvenih i stručnih članaka. Aktivno je sudjelovao u nizu domaćih i međunarodnih znanstvenih i stručnih skupova. Bio je dugogodišnji vanjski suradnik-dramski pedagog u Zagrebačkom kazalištu mladih. Istražuje mogućnosti primjene kreativnih medija, napose kazališta i drame u edukaciji, rehabilitaciji i terapiji. Voditelj je niza domaćih i međunarodnih radionica za djecu, mlade te edukacija za stručnjake iz različitih područja (edukacijski-rehabilitatori, psiholozi, pedagozi, nastavnici, voditelji dramskih družina…).

Vedran Korušić radi individualnu i grupnu psihoterapiju s odraslima, mladima i djecom, te profesionalnu edukaciju za stručnjake kao edukator i supervizor iz psihodramske psihoterapije i dječje integrativne psihoterapije. Nositelj je Europskog certifikata iz psihoterapije. Trenutno je u četverogodišnjoj edukaciji iz tjelesne psihoterapije u školi TepSyntesis i dodatno se usavršava u metodi TSM iskustvene traumaterapije.

Nikolina Kolić – profesor socijalne pedagogije i prvostupnik fizioterapije. Dječja integrativna psihoterapeutikinja i trenerica. Zaposlena je u Ministarstvu pravosuđa – Uprava za zatvorski sustav, gdje radi u Centru za izobrazbu. Kreira i provodi programe izobrazbe sluzbenika zatvorskog sustava i probacije, radila u tretmanu mladih počinitelja kaznenih djela u Odgojnom zavodu, majka dvije malene djevojčice, u slobodno vrijeme se veseli slobodnom vremenu kada joj djevojčice porastu…

Simona Prosen – docentica je na Pedagoškom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani, gdje studentima predaje razvojnu psihologiju. Psihodramska je psihoterapeutka (sa European Certificate for Psychotherapy) i supervizorka. Trenutno radi psihoterapiju u privatnoj praksi, s grupama i pojedincima: odraslim, adolescentima i djecom. Prije je, radeći deset godina u Psihijatrijskoj klinici u Ljubljani, vodila psihodramske terapijske grupe s različitim grupama pacijenata, najdulje s pacijentima s poremećajima hranjenja i ovisnosti. Kao voditeljica modula uključena je u psihodramsku edukaciju u Hrvatskoj i Sloveniji. Jedna je od osnivača Slovenske psihodramske asociacije. Članica je Research Committee_ja FEPTO (Federation of European Psychodrama Training Organisations).