10. Međunarodna Proljetna Akademija (ISA) – Unutarnje I Vanjske Granice U Grupama I Društvu

10. međunarodna proljetna akademija (ISA) – Unutarnje i vanjske granice u grupama i društvu

Transkulturne i transgeneracijske studije grupnog rada i socijalne interakcije

Sveti Martin na Muri, 30.05 – 02.06.2019.

9. međunarodna proljetna akademija (International Spring Academy – ISA) posvećena je istraživanju transkulturnih i transgeneracijskih tema kroz psihodramu i sociodramu kao metoda usmjerenih na grupne i osobne potencijale, uz razradu njihovih primjena u “open space” tehnikama upravljanja, obrazovnom, savjetodavnom i psihoedukativnom radu, s naglaskom na kratkotrajne intervencije u kriznim i nepoznatim situacijama. Kroz rad u maloj i velikoj grupi koje čine ljudi iz različitih profesija i država, profesionalci stječu vještine upravljanja konfliktima nastalim na realnim i imaginarnim razlikama između kultura, generacija, religija i ideologija. Sociodrama kao metoda usmjerena na grupu stavlja fokus na odnose između grupa i grupnih ideologija te omogućuje njihovu sigurnu i kreativnu proradu čak i u velikim grupama.

Pročitajte više ...
Transformiranje TSM Trokuta Traume – Radionica S Dr. Kate Hudgins

Transformiranje TSM trokuta traume – radionica s dr. Kate Hudgins

Radionicu će voditi dr. Kate Hudgins i njezin tim suradnika (Action Healing Team) Datum: 20. – 23.06.2019. Mjesto: Zagreb Više informacija saznajte na službenoj stranici radionice  Radionica je koncipirana kao samodostatna radionica koja nudi vrijedne TSM kliničke planove intervencija. Za one koji…

Pročitajte više ...
9. Međunarodna Proljetna Akademija (ISA)

9. međunarodna proljetna akademija (ISA)

Transkulturne i transgeneracijske studije grupnog rada i socijalne interakcije

9. međunarodna proljetna akademija (ISA)

“Unutarnje i vanjske granice u grupama i društvu”

Novigrad, 24. – 27.05.2018.

9. međunarodna proljetna akademija (International Spring Academy – ISA) posvećena je istraživanju transkulturnih i transgeneracijskih tema kroz psihodramu i sociodramu kao metoda usmjerenih na grupne i osobne potencijale, uz razradu njihovih primjena u “open space” tehnikama upravljanja, obrazovnom, savjetodavnom i psihoedukativnom radu, s naglaskom na kratkotrajne intervencije u kriznim i nepoznatim situacijama. Kroz rad u maloj i velikoj grupi koje čine ljudi iz različitih profesija i država, profesionalci stječu vještine upravljanja konfliktima nastalim na realnim i imaginarnim razlikama između kultura, generacija, religija i ideologija. Sociodrama kao metoda usmjerena na grupu stavlja fokus na odnose između grupa i grupnih ideologija te omogućuje njihovu sigurnu i kreativnu proradu čak i u velikim grupama.

Pročitajte više ...
Kreativni Pristup U Radu S Adolescentima –  Radionica 30.09.-1.10.2017 – Popunjeno!

Kreativni pristup u radu s adolescentima – radionica 30.09.-1.10.2017 – popunjeno!

Voditelj: Craig Stevens (UK)

30.09. – 01.10.2017.; Zagreb.

Za ovu radionicu su mjesta već popunjena te nije moguće više prijaviti se.
Kako biste se informirali o cijenama i uvjetima, ostavljamo originalnu najavu u svrhu orijentiranja zaintereresiranih za buduća slična događanja!

Adolescenti žive u neprestanim dilemama: žele potpunu autonomiju i istovremeno nekoga tko će se pobrinuti za sve; žele da se prema njima odnosimo kao prema odraslima, ali i da ih zagrlimo i kažemo da će sve biti u redu; žele biti obožavani, a istovremeno ih nije briga što drugi misle.

Kako kao profesionalci možemo pomoći mladim ljudima u razumijevanju i nošenju s ovakvim konfliktnim osjećajima i željama?

Pročitajte više ...
Međunarodna Proljetna Akademija (ISA) 2017.

Međunarodna proljetna akademija (ISA) 2017.

Dragi psihodramatičari i psihodramatičarke,

Međunarodna proljetna akademija (International Spring Academy) – ISA 2017 – transkulturne i transgeneracijske studije grupnog rada i socijalne interakcije – održat će se ove godine od 04. do 07. svibnja, u hotelu Maestral, u Novigradu. Međunarodna proljetna akademija 2017. posvećena je istraživanju sociodrame i psihodrame kao metoda usmjerenih na grupne i osobne potencijale, uz razradu njihovih primjena u obrazovnom, savjetodavnom, psihoedukativnom i radioničkom radu, a posebice u svjetlu adekvatnog interventnog zahvata u kriznim i nepoznatim situacijama.

Pročitajte više ...